loading...
روانشناسی امروزی
زینب بازدید : 56 چهارشنبه 04 فروردین 1400 نظرات (0)

راه های برخورد با خیانت همسر 

پاره ای از درمان ها و راه های برخورد با خیانت همسر

بزرگترین اشتباهی که شما در زمان خیانت شوهر میتوانید مرتکب شوید این است که احساسات خود را نادیده بگیرید . شما فردی استثنایی نیستید که خیانت همسر را تجربه کرده باشید . عصبانیت و دلهره ای که شما را شوکه کرده است در این موقعیت امری عادی است . قلب شما از خیانت شوهرتان شکسته است . نترسید احساسات شما هرچه که هست با آن روبر و شوید . آنها را نادیده نگیرید . آنها را انکار نکنید . زمانی که شما عواطف و احساسات تان را سرکوب میکنید و در خود فرو میریزید ؛ تحمل خیانت همسر از هر زمانی سخت تر است . در این مواقع اولین چیزی که از خیانت همسر به ذهن تان میرسد این است که انتقام سختی از او بگیرید . اما این کار روش درستی نیست .

برخورد بد شما با همسر خیانت کارتان فقط بهانه ای به او میدهد که خیانت خود را توجیه کند . ممکن است بگوید اگر تو اینگونه نبودی من خیانت نمیکردم . چرا خودت را درست نمیکنی . لطفا آرامش خود را حفظ کنید . با دوستان نزدیک تان دردل کنید . اما مسئله را به خانواده هایتان منتقل نکنید . شما باید در زمان خیانت همسر این موضوع را کم کم بپذیرید . انکار کردن خیانت همسر چیزی را حل نمیکند . در این زمان با خود فکر میکنید اولین برخورد شما در برابر خیانت همسری که عهد خود را زیر پا گذاشته چه میتواند باشد . قطعا حس شما نفرت است . شوهر شما نباید توقع داشته باشد همان ابتدای کار بعد از خیانت او را ببخشید . ولی اگر شوهر خیانت کار از شما تقاضای بخشش کرد لطفا با قاطعیت اعلام پذیرش درخواست او را اعلام نکنید . به او بگویید باید رفتار تو را بسنجم تا تصمیم بگیرم .

خیانت شوهر

چک کردن شوهر خیانت کار

شاید یکی از مهم ترین راه های برخورد با خیانت مرد ، چک کردن او باشد . اما آیا این کار درستی است ؟ درست است که در موقعیت خیانت همسر شما تقریبا سردرگم هستید . اما واکنش دنبال کردن او نیز کمکی به حل مسئله نمیکند . عجول نباید . سریع نتیجه گیری نکنید . روند بخشش خیانت شوهر خود را پله پله پیش ببرید . به زنی تبدیل نشوید که سایه به سایه شوهرش را تعقیب میکند . ابتدای کار بهتر است اتفاقا کمی از او فاصله بگیرید . هدف شما باید این باشد که به زندگی تان امنیت را برگردانید . این کار با وجود خشم امکان پذیر نیست .

واکنش در برابر خیانت شوهر

واکنش در برابر خیانت همسر پس از آگاهی از خیانت بسیار تعیین کننده است . درست است هیچ مرهمی برای درد شما در این لحظه کارساز نیست و بخشش آخرین چیزی است که میتوانید در مورد آن فکر کنید . ولی سعی کنید رابطه شما و همسرتان به خشونت متمایل نشود چه خشونت کلامی و چه خشونت فیزیکی . تردیدی نیست که زنان بسیاری وجود دارند که میخواهند بعد از خیانت شوهرشان ، ازدواج شان را حفظ کنند . بسیار خوب ولی واکنش در برابر خیانت همسرچگونه باید باشد ؟ فکر کردن در مورد اینکه شوهرتان با زن دیگری در رابطه بوده است خرد کننده است . این افکار را از خود دور کنید . حال شما را بدتر میکند . سعی کنید بیشتر در مورد آینده زندگی تان با همسرتان صحبت کنید .

شاید اولین سوالی که به ذهن تان میرسد این باشد که چرا خیانت همسر برای من باید اتفاق بیفتد ؟ من چه چیزی در زندگی برای او کم گذاشتم ؟ آیا ازدواج ما از ابتدا تصمیم غلطی بوده است ؟ متاسفانه باید گفت هیچ دلیلی برای خیانت مرد وجود ندارد . شاید در خیانت مرد ، او توان مقاومت در برابر جذابیت های زنان دیگر را ندارد . یا اصلا شما هر چه که جستجو میکنید برای خیانت مرد پاسخی پیدا نکنید . خیانت مرد برای اعتماد بین زوجین مانند سمی مهلک است .نشانه های

مشاوره خیانت مرد

مشاوره خیانت به جای شما تصمیم نمیگیرد . صرفا هم اندیشی ای است که به شما راه را نشان میدهد ؛ تصمیم با خود شماست . اما اگر شوهرتان از خیانتش پشیمان شده است به خودتان و زندگی مشترک تان ، فرصتی برای نجات بدهید . در خیانت مرد اگر میبینید او ارزش بخشش را دارد ، گذشت کنید . واکنش در برابر خیانت همسر به یک برخورد خاص منتهی نمیشود . هر شخصیتی برخورد متناسب با خود را میطلبد . در تمام زندگی ها نابسامانی هایی وجود دارد و شما اولین زنی نیستید که مورد خیانت مرد واقع شده اید .

ازدواج بدون درگیری و مشکل وجود ندارد اما برای خیانت مرد نیز توجیهی وجود ندارد . این را هم باید در نظر بگیرید گاهی اوقات با کمک روانشناس بخشش در برابر خیانت مرد و تعهد زن عشق را برای زندگی مشترک به ارمغان می آورد . پیشنهاد ما این است که قبل از هر تصمیمی به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی مراجعه نمایید .

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت آویژه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 1,071
  • بازدید سال : 6,896
  • بازدید کلی : 21,051