loading...
روانشناسی امروزی
زینب بازدید : 48 سه شنبه 13 مهر 1400 نظرات (0)

خونسرد باشید

قرار نیست نظر خانواده همسر در مورد ازدواج شما مطابق میلتان باشد و ممکن است در خیلی از موضوع ها با شما به مخالفت بپردازند. اگر به دنبال یک ازدواج موفق هستید باید یاد بگیرید که حتی اگر موضوعی در خانواده همسرتان شما را آزرده می کند، هیچگاه از کوره در نروید و خود را کنترل کنید. کمی آرام تر که شدید به بحث ادامه دهید.

 بالغ باشید

با توجه به اهمیت خانواده همسر در ازدواج شما باید یاد بگیرید که در نزد آن ها چگونه بالغانه رفتار کنید. این وظیفه والدین شماست که شما را دوست داشته باشند. اما وظیفه والدین همسر شما نیست. این واقعیت را بپذیرید که والدین همسر شما والدین شما نیستند و رفتار یکسانی با شما نخواهند داشت. سعی کنید “متفاوت”، نه “بهتر” یا “بدتر” فکر کنید. در مورد موضوعات اصلی مباحثه کنید و هر موضوع کوچکی را پیش نکشید. یاد بگیرید که شرایط را از نظر خانواده همسر خود ببینید و حتی اگر با آن ها موافق نیستید، مانند یک فرد بالغ رفتار کنید.

به عنوان مثال، من از قرمه سبزی متنفرم. من هرگز آن را نمی خورم. من به ندرت آن را می پزم. با این وجود ، سالها مادرشوهرم وقتی برای صرف شام به خانه او می آمدیم قرمه سبزی می پخت. بعد از اینکه از دید مادرشوهرم به قضیه نگاه کردم متوجه شدم که همسرم عاشق قرمه سبزی هایی که مادرش می پزد است. نتیجه: من یاد گرفتم قبل از غذا خوردن در خانه او، سالاد بخورم و بدون آزردگی از طرف کسی شوهرم قرمه سبزی مادرش را بخورد.


منبع:familico.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 1,034
  • بازدید سال : 6,859
  • بازدید کلی : 21,014