loading...
روانشناسی امروزی
زینب بازدید : 33 پنجشنبه 22 مهر 1400 نظرات (0)

جملات محبت آميز به شوهر كه باعث ايجاد شادي در او مي شود:
 "من و شوهرم همیشه در هر کاری که انجام می دهیم با هم خوش می گذرانیم. برخی به من دیوانه می گویند ، اما واقعیت این است که من از گذراندن هر ثانیه با او لذت می برم. او فقط شوهر من نیست - او راک من و بهترین دوست من است. " 

 "از نظر ازدواج ، می دانید که عاشق شوهرم بهترین چیزی بود که برای من اتفاق افتاده بود." 

 "یک شوهر سهل انگار یکی از راحتی های ضروری زندگی است." 

 "شما هرگز نمی دانید آینده چه خواهد شد ، بنابراین من فقط از شاد بودن ، سلامت و داشتن شوهر فوق العاده ام در کنارم لذت می برم."

 "شوهر خوب همسر خوبی می سازد." 

 "برخی از شادترین لحظات من لحظاتی است که با شوهرم ، چند نفر از اقوام نزدیکم ، و مشتی از دوستان بسیار خوب که مرا خوب می شناسند و به هر حال من را دوست دارند سپری می کنم."

 "شوهر من به سادگی قوت من بوده و در تمام این سال ها اقامت داشته است ، و من به او بدهی ای بیشتر از آنچه او ادعا می کند دارم."

 "دوست دارم وقتم را با شوهرم بگذرانم."

"من شوهرم را دوست دارم. من به او اعتقاد دارم و به دستاوردهای او افتخار می کنم. " 

 "من بسیار خوش شانس هستم. شوهرم بسیار حمایت می کند و از ادامه حرفه اش بسیار خوشحال است. " 

 "شوهر عزیزم ، ریچارد ، نیروی محرکه موفقیت من بوده و به هر سطحی که هستم ، رسیده ام. داستان و میراث من بدون ذکر او ناقص است. " 

 "هنگامی که ذهن من به دنبال آرامش است ، شما مکان مورد علاقه من برای رفتن هستید." 

 "آنچه من در مورد شوهرم دوست دارم این است که او واقعاً به من اجازه می دهد بهترین فردی باشم که می توانم."

 "من فکر می کنم ما این را بدیهی می دانیم که اگر بعد از 30 سال با شوهر خود هستید ، پس او عشق زندگی شما است." 

 "من عاشق نحوه مراقبت شما از من هستم. چگونه به کار خود ادامه می دهید تا مرد بهتری باشید. حتی در روزها ، من نمی توانم زن بهتری باشم. "

كلمات محبت آميز به همسر


 "عشق من به شما از ذهن گذشته است ، فراتر از قلب من ، و در روح من." 

 "عشق ماسک هایی را بر می دارد که می ترسیم بدون آنها نتوانیم زندگی کنیم و می دانیم که نمی توانیم درون آن زندگی کنیم." 

 "داستان عاشقانه شش کلمه ای من: من نمی توانم زندگی را بدون تو تصور کنم." 

"عاشق شدن آسان است. قسمت سخت این است که کسی را پیدا کنید که شما را بگیرد. " 

«تنها چیزی که هرگز از آن سیر نمی شویم عشق است. و تنها چیزی که هرگز به اندازه کافی به آن نمی دهیم عشق است. "

 "من دوستت دارم" توسط من شروع می شود ، اما توسط شما به پایان می رسد. " 

"زندگی بدون عشق مانند درختی است که شکوفه یا میوه ندارد."

 "من هرگز نمی خواهم خاطرات خود را با شما متوقف کنم." 

"از دست دادن تعادل گاهی برای عشق بخشی از زندگی متعادل است."

"تو آخرین فکری هستی که قبل از خواب از سرم می رود و اولین فکری که هر روز صبح از خواب بیدار می شوم."


منبع:familico.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 6,929
  • بازدید کلی : 21,084