loading...
روانشناسی امروزی
زینب بازدید : 38 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

آیا اولین روزهای رابطه خود با همسرتان را به خاطر دارید؟ اگر شما هم مثل من بودید ، قلب شما با یک نگاه معنی دار ، اظهار نظر معاشقه و دلبری کردن از شوهر، یا در مورد من ، خوش تیپ ترین مردی که تا به حال دیده بودم ، در خانه ام را می زد و بستنی تکه شکلاتی بلژیکی در دست داشت و می پرسید آیا می تواند با من نماز بخواند! پس از سالها ازدواج ، بچه ها ، مشاغل سخت ، و برنامه های شلوغ ، این احساسات تکان دهنده خاطرات دور هستند. این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم رمانتیک باشیم ، بلکه به این معنی است که در حواس پرتی ما آن را کنار می گذاریم و باید آن را از جایی که متوقف کرده ایم انتخاب کنیم.

یک شب وقتی شوهرم ، مارک و من در حال رانندگی به خانه بودیم ، کمی احساس عاشقانه داشتم. او در حال رانندگی بود که به من کنترل کامل موسیقی را می داد ، بنابراین تصمیم گرفتم آهنگی از تونی بنت برای او پخش کنم که ما آن را دوست داریم. خیلی دیوانه کننده است که چگونه یک لیست کوچک پخش را می توان یک ماشین خسته کننده را به یک سرگرمی سرگرم کننده (یا اگر می توانستید ما را در حال خواندن ببینید) و رمانتیک با سرناد بخوانید.

من به این نتیجه رسیده ام که یکی از بهترین قسمت های ازدواج همیشه داشتن کسی است که با او معاشقه کنید و راه و روش دلبری کردن از همسر را یاد بگیرید زیرا در پایان روز ، معاشقه به سادگی تبدیل لحظات معمولی به لحظات خارق العاده است. متأسفانه ، ما می توانیم آن را در میانه زندگی شلوغ و پریشان خود فراموش کنیم.

4 راه دلبری کردن از شوهر را به شما معرفی می کنیم:

1. آهنگ عاشقانه را در ماشین پخش کنید.
هیچ چیز مانند تبدیل یک ماشین خسته کننده به فرصتی برای عاشقانه نیست! حتی بهتر ، در چراغ قرمز بعدی ، یک آهنگ شاد را با یک بوسه غیر منتظره جفت کنید.

2. وقتی در یک اتاق هستید به او پیام دهید.
چرا باید منتظر بمانید تا کمی به او پیام شیرین بدهید؟ این امر به ویژه هنگامی که در یک اجتماع اجتماعی با افراد زیادی در اطراف کار می کند ، خوب عمل می کند. شما نوعي را مي شناسيد كه در آنجا با دوستان خود جمع شده ايد و او با دوستانش در آن طرف اتاق است. 

3. لباس مورد علاقه خود را بپوشید.
اگر می دانید که او ظاهر شما را در آن لباس مشکی کوچک دوست دارد ، شاید زمان آن فرا رسیده است که آن را از پشت کمد خود بیرون بیاورید ، حتی اگر مناسبت این باشد که فقط برای او لباس بپوشید. نگران هستید مناسب نیست؟ لباس مورد علاقه مارک هیچ لباسی نیست! امتحان کنید ، ممکن است شوهر شما نیز آن را دوست داشته باشد.

4. از او در قرار ملاقات بخواهید.
با پرسیدن قرار ملاقات از شوهر ، او را غافلگیر کنید! من در این مورد خیلی خوب نیستم ، بنابراین در نظرات زیر ایده هایی برای تاریخ به من بدهید. قدردانی خواهد شد.


منبع:familico.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 127
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 1,266
  • بازدید سال : 7,091
  • بازدید کلی : 21,246